1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Normal The Final RDR Tournament

Discussion in 'Archives' started by kingvk3, Apr 7, 2012.

  1. PunisherNY187

    PunisherNY187 Marshal

    Messages:
    1,459
    Likes Received:
    286
    Trophy Points:
    98
    Ratings Received:
    +310 / 7 / -0
    Id like to try and get ONESONLY, bourbon, Mr-A-O-K, and Stranger.. maybe daywalker, geddyflea or even weary2cool as subs.. ...might be hard to get them all together.. ill see what I can do..
     
  2. PGR_Jaguar

    PGR_Jaguar Greenhorn

    Messages:
    16
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    3
    Ratings Received:
    +3 / 0 / -0
    I'm waiting for reply Team Spain I sent the times we can play a few days ago. No response yet. Team RAWR can play Sundays in the US or Saturday nights.
     
  3. StephenMillan-RKC

    StephenMillan-RKC Ace of Klownz

    Messages:
    851
    Likes Received:
    141
    Trophy Points:
    63
    Ratings Received:
    +162 / 3 / -0
    geddyflea is on my team bro he can't sub for you
     
  4. kingvk3

    kingvk3 Career Criminal

    Messages:
    397
    Likes Received:
    153
    Trophy Points:
    103
    Ratings Received:
    +156 / 1 / -0
    Yea he did.

    Talk to FACIAL, thats your new challenge now, Spain is out. FACIAL's team is in, but come to this site more often not once a week.
     
  5. finalkratos66

    finalkratos66 Wrangler

    Messages:
    222
    Likes Received:
    31
    Trophy Points:
    38
    Ratings Received:
    +31 / 0 / -0
    I got daywalker on my team dude.

    Yeah I got Gold_RevolverS, staticsmile, jaydog, and LionheartEcho a.k.a Daywalker on my team. I also got MrA-O-K as a sub.
     
  6. kingvk3

    kingvk3 Career Criminal

    Messages:
    397
    Likes Received:
    153
    Trophy Points:
    103
    Ratings Received:
    +156 / 1 / -0
    Yea I know Facial, I made a thread called " The Final RDR Match-Ups". There you will find all the teams and were they are so far plus the players they have on there team.
     
  7. ANGEL_OF_DEATH

    ANGEL_OF_DEATH Career Criminal

    Messages:
    890
    Likes Received:
    343
    Trophy Points:
    113
    Ratings Received:
    +357 / 1 / -0
    LOL MR AOK IS SUB FOR ERY1 I HAD HIM SUB TOO BUT HE WASNT ON WEN I WAS PLAYIN LOL :)
     
    • Like Like x 1
  8. StephenMillan-RKC

    StephenMillan-RKC Ace of Klownz

    Messages:
    851
    Likes Received:
    141
    Trophy Points:
    63
    Ratings Received:
    +162 / 3 / -0
    MrA-O-K is laggy
     
  9. finalkratos66

    finalkratos66 Wrangler

    Messages:
    222
    Likes Received:
    31
    Trophy Points:
    38
    Ratings Received:
    +31 / 0 / -0
    Srry, you didn't post the new thread when I posted what I know.
     
  10. PGR_Jaguar

    PGR_Jaguar Greenhorn

    Messages:
    16
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    3
    Ratings Received:
    +3 / 0 / -0
    My internet was down when i signed up and I could not get on other than from a cafe. I am back now. I will send a message to Team Facial today.
     
  11. kingvk3

    kingvk3 Career Criminal

    Messages:
    397
    Likes Received:
    153
    Trophy Points:
    103
    Ratings Received:
    +156 / 1 / -0
    Ok sounds good, we have equal teams now. Tournament is looking good.
     
  12. PunisherNY187

    PunisherNY187 Marshal

    Messages:
    1,459
    Likes Received:
    286
    Trophy Points:
    98
    Ratings Received:
    +310 / 7 / -0
    ok np.. I got back ups

    ONESONLY, bourbon, Stranger, Geddyflea or weary2cool...oh yeah what about Rottenapple.... I gotta see if he wants in

    I liked how you got biggnell too play and take a break from COD... Kingvk ... I doubt id have any luck with Winchesters..

    oh ok np
     
  13. ANGEL_OF_DEATH

    ANGEL_OF_DEATH Career Criminal

    Messages:
    890
    Likes Received:
    343
    Trophy Points:
    113
    Ratings Received:
    +357 / 1 / -0
    ASS WHOOPIN TIME ! ( not sure which sides gonna take it though lol :) )
     
  14. Vette

    Vette Corvette The Great One/The Muhammad Ali of RDR

    Messages:
    1,740
    Likes Received:
    523
    Trophy Points:
    158
    Ratings Received:
    +814 / 25 / -10
    lol yea but I seen that he was playing RDR for like 3 or 4 days straight so I figured maybe he was making a comeback and I asked him to join but he only played for like a week and then he went back to playing COD again. I mean he still comes play when it's time for the tournament but he doesn't warm up or anything so he can't really play his best.
     
  15. RedDeadStar

    RedDeadStar W.O.A.T.

    Messages:
    671
    Likes Received:
    218
    Trophy Points:
    138
    Ratings Received:
    +281 / 15 / -2
    wonder if he's good in cod
     
  16. ANGEL_OF_DEATH

    ANGEL_OF_DEATH Career Criminal

    Messages:
    890
    Likes Received:
    343
    Trophy Points:
    113
    Ratings Received:
    +357 / 1 / -0
    NOOO NOT WINCHESTERS !!! IF HES COMIN HE PLAY ON MY TEAM :D SINCE WE NEED A SUB !
    OH YAH, 1 Q ! WE PLAYIN IN 2 HOURS RIGHT ?
     
  17. ANGEL_OF_DEATH

    ANGEL_OF_DEATH Career Criminal

    Messages:
    890
    Likes Received:
    343
    Trophy Points:
    113
    Ratings Received:
    +357 / 1 / -0
    CONGRATS KING, I GOT ALOT OF COMPLAINTS ( but as if any1 guves a fuck wat i say lol ) GOOD SHIT BETTER LUCK FOR US NEXT TIME LOL GOOD SHIT JOBANY, INESSA, VETTE, ( undercover winchesters loool ), KING (u da pussy bitch ) ! SEE YALL ON MAX PAYNE 3 LETS SEE WHOS GONNA BE BEST THERE LOL !
     
  18. Vette

    Vette Corvette The Great One/The Muhammad Ali of RDR

    Messages:
    1,740
    Likes Received:
    523
    Trophy Points:
    158
    Ratings Received:
    +814 / 25 / -10
    Well good games to my team (and anyone who subbed for it), linglo's team, Team BOOIST, and yes, even ndoor's team. I'm not ONESONLY Lol, I don't really have a whole lot to say. Just that, it was great playing with you all. I'll still come on here, but to anyone whom I only talk to or see on the game, farewell. And just remember one thing, to all you suckas that talk crap to me on the game and all of you suckas that always got something to say about me, I Am The Greatest!! I told ya, I was gonna prove in this tournament that I was The Greatest Of All Time!! And I told ya I wasn't gonna lose my last match and go down the same way Ali did, I might be the Muhammad Ali of RDR but I wasn't going down like he did!
     
  19. ANGEL_OF_DEATH

    ANGEL_OF_DEATH Career Criminal

    Messages:
    890
    Likes Received:
    343
    Trophy Points:
    113
    Ratings Received:
    +357 / 1 / -0
    NOOOOOOOO WE LOST NOOOOOOOO AAAAAAA lol (NEVOUSE BREAKDOWN TIME ! )I HATE U FUCKJN CHEETERS LAGER HIDING BITCHES I HATE RDR I HATE MY TEAM FUCKIN NOOBS FUCK PS3 FUCK VIDEO GAMES FUCK THIS SITE FUCK MY LIFE IM GONA KIL MYSELF !!!!! lol (yall know im jkin right lol not serious omg lol )
     
    • Like Like x 2
  20. TequilaFire

    TequilaFire Administrator Staff Member

    Messages:
    2,120
    Likes Received:
    1,059
    Trophy Points:
    308
    Ratings Received:
    +1,696 / 25 / -0
    ^Serious therapy needed! jk :rotfl:


    And by the way, this is NOT the FINAL tournament. :D
     
    • Like Like x 1

Share This Page