1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

RKC posse

Discussion in 'Archives' started by Gvb361, Jun 26, 2011.

  1. Gvb361

    Gvb361 Greenhorn

    Messages:
    35
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    8
    Ratings Received:
    +1 / 0 / -0
    Look out for the RKC posse. RKC_KillaKlown, RKC_Nobody, MrREDRUM-GUNZ and several others are using different types of mods and glitches in their matches. I can't say all of them are cheating but most of them are. They take a silent oath.
     
  2. Vette

    Vette Corvette The Great One/The Muhammad Ali of RDR

    Messages:
    1,740
    Likes Received:
    523
    Trophy Points:
    158
    Ratings Received:
    +814 / 25 / -10
    Good shit Papenko jr. anything else you'd like 2 share with us? LMAO
     
  3. ShadowRaven9

    ShadowRaven9 Wrangler

    Messages:
    1,405
    Likes Received:
    4
    Trophy Points:
    48
    Ratings Received:
    +4 / 0 / -1
    i know redrum gunz is a camping freak , dont know about the others tho
     
  4. Vette

    Vette Corvette The Great One/The Muhammad Ali of RDR

    Messages:
    1,740
    Likes Received:
    523
    Trophy Points:
    158
    Ratings Received:
    +814 / 25 / -10
    yea MrRedRumGunz definitely plays like a bitch but he doesn't cheat.
     
  5. Colt_KingCobra

    Colt_KingCobra Wrangler

    Messages:
    266
    Likes Received:
    84
    Trophy Points:
    48
    Ratings Received:
    +102 / 1 / -0
    Played the RKC today. Didn't even see 1 of them camp, use deadeye or rapid fire. They played legit and clean.
     
  6. ShadowRaven9

    ShadowRaven9 Wrangler

    Messages:
    1,405
    Likes Received:
    4
    Trophy Points:
    48
    Ratings Received:
    +4 / 0 / -1
    I played against one of them last night, he did hit r-1 several times, cant remember which one it was without looking up his name again, he was camped out on 2 different maps ,behind the fire wagon at armadillo, and behind a wall at camparosa, and that was in a random with all good players running and gunning, he was pissing many ppl off for camping
     
  7. RKC_KillaKlown

    RKC_KillaKlown Ruthless Killer #1

    Messages:
    84
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Ratings Received:
    +0 / 0 / -0
    who the fuck are you? RKC don't use mods or glitches, shadowraven knows i wouldn't let cheaters join RKC you're just mad because you got destroyed just like everyone else we've played since we returned to RDR, don't cry get some skill
     
  8. Mike_Craig/AceProStAR

    Mike_Craig/AceProStAR <b>The Sexiest Bitch on Red Dead</b>

    Messages:
    327
    Likes Received:
    10
    Trophy Points:
    38
    Ratings Received:
    +11 / 1 / -0
    Watch out! Hell-Hound is back
     
  9. ShadowRaven9

    ShadowRaven9 Wrangler

    Messages:
    1,405
    Likes Received:
    4
    Trophy Points:
    48
    Ratings Received:
    +4 / 0 / -1
    i agree they dont cheat ,
     
  10. MrREDRUM-GUNZ

    MrREDRUM-GUNZ Greenhorn

    Messages:
    10
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Ratings Received:
    +0 / 0 / -0
    First off scrub I don't cheat My skills are real and legit second if this is the cry baby papenko I would see why u would lie about me
     
  11. Hero-Gabriel

    Hero-Gabriel Greenhorn

    Messages:
    728
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Ratings Received:
    +0 / 0 / -0
    Edit that and put "My camping/dead-eye skills are real and legit"
    I see you with rara all the time playing hide n go seek n' shit, c'mon man...lol. You don't cheat though, I'll agree with that part
     
  12. MrREDRUM-GUNZ

    MrREDRUM-GUNZ Greenhorn

    Messages:
    10
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Ratings Received:
    +0 / 0 / -0
    U don't know me never played against u so stop telling lies on my name anyone that has played against me knows I don't camp or cover kill always moving looking for targets unless I am sniping a camper from there spot so cut it out with the lies if u don't like me fine yet don't spread lies shadow
     
  13. Hero-Gabriel

    Hero-Gabriel Greenhorn

    Messages:
    728
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Ratings Received:
    +0 / 0 / -0
    Okay douchebag. The day I was with krazyboi and rudeboykilla and you guys were all getting handled and you were with your real skills behind cover the whole time when we were all playing fair, haha.
    The fact that you still lost is just not even worth talking about, lmfao.
    Hey dawg, I'm not just Hero-Gabriel, I've got other accounts.
    Good luck next time though.
     
  14. MrREDRUM-GUNZ

    MrREDRUM-GUNZ Greenhorn

    Messages:
    10
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Ratings Received:
    +0 / 0 / -0
    Me a BITCH ha ha never I always come in your face and when u get killed u just whine in your stupid little voice u been a hater since day one yet it's cool with me that's how I know I am good never no rookie!! so go suck something vette u moe
     
  15. Hero-Gabriel

    Hero-Gabriel Greenhorn

    Messages:
    728
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Ratings Received:
    +0 / 0 / -0
    lol

    Hey man, it's cool. Maybe some day you'll be 1/10th of my skill, haha. Until then, keep camping your ass off when I come in the session, I'll be sure to get your hide-n-seek "skills" on video next time, hahaha. Until then, keep trying to beat me lil' dude.

    [​IMG]
     
  16. MrREDRUM-GUNZ

    MrREDRUM-GUNZ Greenhorn

    Messages:
    10
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Ratings Received:
    +0 / 0 / -0
    Yeah I be with rara and a whole lot of other people to chump yet I don't camp I saw your little video u posted with him and if u look on the right of the screen u will see my name going up knocking heads off and taking your teams bag pussy LMAOF
     
  17. Hero-Gabriel

    Hero-Gabriel Greenhorn

    Messages:
    728
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Ratings Received:
    +0 / 0 / -0
    You move around when you're winning, next time I'll be sure to record you losing, bahahahah. It's cool man, maybe some day you'll be able to take a loss and move the fuck on and admit you camped for once in your life, lol
     
  18. MrREDRUM-GUNZ

    MrREDRUM-GUNZ Greenhorn

    Messages:
    10
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Ratings Received:
    +0 / 0 / -0
    ask your boy krazy or rude about me camping everytime they saw me we was upclose And I have other accounts to jerkoff u ain't shit
     
  19. Hero-Gabriel

    Hero-Gabriel Greenhorn

    Messages:
    728
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Ratings Received:
    +0 / 0 / -0
    You have other accounts to jerk me off? Wow...lets just forget we ever had this conversation dawg, lol
     
  20. MrREDRUM-GUNZ

    MrREDRUM-GUNZ Greenhorn

    Messages:
    10
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Ratings Received:
    +0 / 0 / -0
    I use dead yes and fuckboy I don't camp and yeah make sure U tape me whooping your cover killing ass hahaha and yes I will throw dynamite at your little rooftop camping ass just like I did in armadillo
     

Share This Page