1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

~Challenge Accepted~

Discussion in 'Archives' started by Mike_Craig/AceProStAR, Sep 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Werda94

    Werda94 BadBoyz4LifeMark

    Messages:
    333
    Likes Received:
    7
    Trophy Points:
    18
    Ratings Received:
    +7 / 0 / -0
    gabriel is way better than you and he play fair. (Im just saying)
     
  2. AymenDaRaymen

    AymenDaRaymen Crazy?No.Orginal Act

    Messages:
    283
    Likes Received:
    2
    Trophy Points:
    18
    Ratings Received:
    +2 / 1 / -0
    LMAO!!:lmao: did he said that u and he can do it in reallife?
     
  3. Hero-Gabriel

    Hero-Gabriel Greenhorn

    Messages:
    728
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Ratings Received:
    +0 / 0 / -0
    I didn't have any real problems on our 1v1 except for like 3 times when some dickheads jumped off the roof, but you and BVB played fair, so GG's.
    1v1's are pretty wack anyways, so don't even trip homie. :hero:
     
  4. Vette

    Vette Corvette The Great One/The Muhammad Ali of RDR

    Messages:
    1,740
    Likes Received:
    523
    Trophy Points:
    158
    Ratings Received:
    +814 / 25 / -10
    ROFL that's ur lame ass made up excuse? LOOOL Nope, u just wanted to play him because u wanted to get ur ass beat by somebody that wasn't going talk shit about it afterwards. LMAO keep tryin lil markie
     
  5. Vette

    Vette Corvette The Great One/The Muhammad Ali of RDR

    Messages:
    1,740
    Likes Received:
    523
    Trophy Points:
    158
    Ratings Received:
    +814 / 25 / -10
    No reason to keep crying tho markus, kicking ur ass with a knife twice in one day is good enough for me
     
  6. RRS187

    RRS187 BadBoyz4LifeRobi

    Messages:
    1,845
    Likes Received:
    288
    Trophy Points:
    113
    Ratings Received:
    +536 / 94 / -15
    yeah I have to agree :D :D :D
     
  7. Werda94

    Werda94 BadBoyz4LifeMark

    Messages:
    333
    Likes Received:
    7
    Trophy Points:
    18
    Ratings Received:
    +7 / 0 / -0
    :lmao: voll das opfer ich schwöre, so eine 13 jährige mistgeburt nicht mal haare am sack und hat eine große fresse im internet, voll der playboy mit seiner pilz frisur, seinen mickey mouse figuren, seinen weißen hemd knöpfe bis oben zu und so weiter :lmao: im wahren leben würde der sich in seine windel kacken :lmao:
     
  8. AymenDaRaymen

    AymenDaRaymen Crazy?No.Orginal Act

    Messages:
    283
    Likes Received:
    2
    Trophy Points:
    18
    Ratings Received:
    +2 / 1 / -0
    Wieso sprichst du nicht auf Englisch? Um deine sehr durchdachteten hochwertigen Beleidigungen richtig zur Geltung kommen zu lassen ?
     
  9. Werda94

    Werda94 BadBoyz4LifeMark

    Messages:
    333
    Likes Received:
    7
    Trophy Points:
    18
    Ratings Received:
    +7 / 0 / -0
    hast du den mal auf facebook gesehen? ich schwöre du würdest dich krank lachen :lmao: das ist einfach nur ein opfer, ich verschwende meine zeit doch nicht mit so nem arschgefickten köter :lmao:
     
  10. AymenDaRaymen

    AymenDaRaymen Crazy?No.Orginal Act

    Messages:
    283
    Likes Received:
    2
    Trophy Points:
    18
    Ratings Received:
    +2 / 1 / -0
    nö wieso denn?
     
  11. crome44caliber

    crome44caliber A Lesbian in a Man's Body

    Messages:
    1,778
    Likes Received:
    151
    Trophy Points:
    83
    Ratings Received:
    +167 / 2 / -0
    YOU GONNA LOSE BAD MIKE!

    loooooooooL
     
  12. DooDoo

    DooDoo OG: Original Gluesniffer

    Messages:
    534
    Likes Received:
    122
    Trophy Points:
    73
    Ratings Received:
    +155 / 0 / -0
    :laugh: :35:
     
  13. Werda94

    Werda94 BadBoyz4LifeMark

    Messages:
    333
    Likes Received:
    7
    Trophy Points:
    18
    Ratings Received:
    +7 / 0 / -0
    der ist voll das opfer, musst dir mal wirklich sein facebook profil reinziehen ich sag nur mickey mouse figuren und pilzfrisur :lmao:
     
  14. Persht

    Persht Administrator Staff Member

    Messages:
    4,491
    Likes Received:
    1,214
    Trophy Points:
    308
    Ratings Received:
    +1,624 / 85 / -6
    Okay so i think everyone go their feelings out... so i'm closing this lol
     
    • Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page